Βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις ενοικιάσεις διακοπών, όπως: κράτηση, ακύρωση, πληρωμή, ανέσεις, κατοικίδια, check-in, check-out, απάτη και χρήση της ιστοσελίδας μας. Κάντε κλικ στις παρακάτω κατηγορίες ή επικοινωνήστε μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή.
Booking
Πώς μπορώ να κάνω κράτηση για ένα κατάλυμα διακοπών;
Απλά εισαγάγετε τον προορισμό σας στο πεδίο αναζήτησης μαζί με τις επιθυμητές ημερομηνίες και τον συνολικό αριθμό επισκεπτών. Θα εμφανιστεί μια λίστα με διαθέσιμα καταλύματα για αυτές τις ημερομηνίες. Μπορείτε να βελτιώσετε την αναζήτησή σας χρησιμοποιώντας διαφορετικά φίλτρα, όπως ανέσεις, τιμή, τοποθεσία κ.λπ. Μόλις επιλέξετε μια προσφορά της αρεσκείας σας, κάντε κλικ στο "προβολή προσφοράς" για περισσότερες λεπτομέρειες. Μπορείτε πάντα να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα ενός καταλύματος και να δείτε αυτόνομα τη συνολική τιμή για τη διαμονή σας, απλά επιλέγοντας τις ημερομηνίες στο ημερολόγιο, προσθέτοντας τον αριθμό των επισκεπτών και κάνοντας κλικ στο "Κάντε κράτηση τώρα". Η κράτηση θα επιβεβαιωθεί μόλις συμπληρώσετε τη φόρμα με τα προσωπικά σας στοιχεία και αφού διαβάσετε και αποδεχτείτε τους όρους και τις προϋποθέσεις που θέτει ο πάροχος.
Τι είδους κρατήσεις είναι διαθέσιμες;
Οι επιλογές κράτησης διαφέρουν ανάλογα με τους όρους των παρόχων και των ιδιοκτητών:
Καταλύματα με την ένδειξη "express" μπορούν να κρατηθούν εξ ολοκλήρου στο HomeToGo.gr.
Καταλύματα με την επιλογή "άμεση κράτηση" σας επιτρέπουν να κάνετε κράτηση και πληρωμή με λίγα κλικ στην ιστοσελίδα του παρόχου.
Ορισμένοι πάροχοι πρέπει πρώτα να αποδεχτούν την κράτησή σας. Αυτές οι προσφορές ονομάζονται "δεσμευτικά αιτήματα". Θα προχωρήσετε σαν να κάνετε μια τυπική κράτηση και το αίτημα κράτησής σας θα σταλεί στον πάροχο, ο οποίος πρέπει να το επιβεβαιώσει. Μετά την αποδοχή, θα λάβετε την επιβεβαίωση κράτησης από τον πάροχο με όλες τις επιπλέον πληροφορίες. Αν ο πάροχος απορρίψει το αίτημά σας, η κράτηση δεν θα ολοκληρωθεί και θα ακυρωθεί άμεσα, χωρίς καμία πληρωμή.
Καταλύματα που εμφανίζονται ως "κατόπιν αιτήματος" απαιτούν να στείλετε αίτημα κράτησης στον ιδιοκτήτη του ακινήτου πριν κάνετε κράτηση. Ο ιδιοκτήτης πρέπει να ελέγξει εάν το κατάλυμα είναι ακόμα διαθέσιμο πριν αποδεχτεί το αίτημά σας. Αυτό το αίτημα κράτησης είναι συνήθως μη δεσμευτικό, επομένως δεν χρειάζονται στοιχεία πληρωμής, παρά μόνο στοιχεία επικοινωνίας για να σας απαντήσει ο ιδιοκτήτης ή ο πάροχος.
Πώς μπορώ να δω αν ένα κατάλυμα είναι ακόμα διαθέσιμο;
Μπορείτε να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα ενός καταλύματος εισάγοντας τις ημερομηνίες ταξιδιού και τον συνολικό αριθμό επισκεπτών. Εάν οι ημερομηνίες είναι διαθέσιμες, θα δείτε και την τιμή. Αν δεν μπορείτε να εισάγετε τις ημερομηνίες στο ημερολόγιο του καταλύματος, αυτό σημαίνει ότι ο πάροχος επιτρέπει συγκεκριμένες ημέρες για άφιξη και αναχώρηση ή ότι δεν πληρούνται οι απαιτήσεις για ελάχιστη διαμονή.
Υπάρχουν συγκεκριμένες ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης που καθορίζονται για τα καταλύματα;
Τα περισσότερα καταλύματα μπορούν να ενοικιαστούν καθ' όλη τη διάρκεια του έτους για οποιεσδήποτε επιθυμητές ημερομηνίες. Ωστόσο, ορισμένοι ιδιοκτήτες καταλυμάτων έχουν ορίσει συγκεκριμένες ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης, οι οποίες επισημαίνονται με μαύρο χρώμα, ενώ οι ήδη κλεισμένες ή αποκλεισμένες ημερομηνίες επισημαίνονται με γκρι. Ως μηχανή αναζήτησης, το HomeToGo δεν μπορεί να τροποποιήσει αυτές τις ημερομηνίες. Σας συμβουλεύουμε να αναζητήσετε με τις επιθυμητές ημερομηνίες ταξιδιού ώστε οι προσφορές που εμφανίζονται να ταιριάζουν στις ανάγκες σας.
Υπάρχει ελάχιστη διαμονή;
Ορισμένα καταλύματα ενδέχεται να έχουν ελάχιστη διαμονή (π.χ. 2 ή 7 νύχτες). Αν προβάλλετε ένα κατάλυμα με ελάχιστη διαμονή, η επιλογή ημερομηνιών θα το υποδεικνύει, επισημαίνοντας τις δυνατές ημέρες άφιξης ή αναχώρησης με μαύρο χρώμα. Οι μη διαθέσιμες ημερομηνίες επισημαίνονται πάντα με γκρι.
Μπορώ να δεσμεύσω/κλείσω ένα κατάλυμα;
Το HomeToGo είναι μια μηχανή αναζήτησης που συγκεντρώνει προσφορές από πολυάριθμες συνεργαζόμενες ιστοσελίδες. Ωστόσο, δεν ενοικιάζουμε τα καταλύματα εμείς οι ίδιοι και, επομένως, δεν μπορούμε να δεσμεύσουμε τις ημερομηνίες ταξιδιού.
Μπορώ να επισκεφτώ το κατάλυμα διακοπών πριν κάνω κράτηση;
Για λόγους ασφάλειας, δεν είναι δυνατή η επίσκεψη του καταλύματος που σας ενδιαφέρει πριν την κράτηση. Ωστόσο, αν έχετε ερωτήσεις σχετικά με ένα συγκεκριμένο κατάλυμα, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα χαρεί να σας βοηθήσει και να προωθήσει το αίτημά σας στον πάροχο. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο: info@hometogo.co.uk ή να μας καλέσετε στο +44 20 3826 8782.
Έχω ολόκληρο το κατάλυμα για τον εαυτό μου;
Λάβετε υπόψη ότι αναφέρεται πάντα στην περιγραφή αν ο ιδιοκτήτης διαμένει στο κατάλυμα ή αν κάποιες περιοχές του καταλύματος μοιράζονται με άλλους επισκέπτες. Εάν αυτό δεν αναφέρεται, θα έχετε ολόκληρο το κατάλυμα για τον εαυτό σας.
Μπορώ να κάνω κράτηση για μακροχρόνια διαμονή;
Το HomeToGo διαθέτει πλέον καταλύματα που μπορούν να κρατηθούν για διάστημα έως και ενός έτους.
Μπορώ να κάνω κράτηση για πολλαπλές μονάδες στο ίδιο συγκρότημα;
Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα καταλύματα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας είναι μονάδες. Ωστόσο, είναι πιθανό κάποιες καταχωρίσεις να αφορούν ένα κατάλυμα μέσα σε συγκρότημα με πολλαπλές μονάδες. Εάν θέλετε να κάνετε κράτηση για περισσότερες από μία μονάδες στο ίδιο συγκρότημα, θα χαρούμε να ζητήσουμε από τον πάροχο άλλες διαθέσιμες μονάδες.
Επιτρέπεται σε ομάδες νέων ενηλίκων ή ανηλίκων να κάνουν κράτηση για κατάλυμα;
Ανάλογα με τον πάροχο του καταλύματος, το άτομο που κάνει την κράτηση πρέπει να είναι άνω των 18 ετών. Ωστόσο, μπορείτε να βρείτε την ακριβή ηλικία στους όρους και τις προϋποθέσεις του συνεργάτη μας (Γενικοί Όροι Συναλλαγής). Ορισμένοι ιδιοκτήτες ακινήτων δεν δέχονται ομάδες επισκεπτών κάτω των 18 ετών, και αυτή η πληροφορία αναφέρεται στην περιγραφή του καταλύματος. Παρακαλούμε σημειώστε ότι για καταλύματα όπου δεν αναφέρεται τίποτα στην περιγραφή, πρέπει να αποσταλεί αίτημα στον πάροχο του καταλύματος με την ηλικία κάθε ταξιδιώτη. Επίσης, ενημερώνουμε ότι μπορεί να ζητηθεί μεγαλύτερη προκαταβολή.
Μπορώ να τροποποιήσω τον αριθμό των συνολικών επισκεπτών που επιτρέπονται στο κατάλυμα;
Ως γενικός κανόνας, ο συνολικός αριθμός των επισκεπτών που εμφανίζεται στην περιγραφή δεν μπορεί να υπερβεί ή να τροποποιηθεί. Σχεδόν όλοι οι πάροχοί μας επιτρέπουν βρέφη έως 3 ετών χωρίς επιπλέον κόστος. Παρακαλούμε πάντα να επιβεβαιώνετε αυτή την πληροφορία με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας ή με τον πάροχο.
Μπορώ να τροποποιήσω ή να ακυρώσω την κράτησή μου αργότερα και πώς μπορώ να το κάνω;
Μπορείτε να βρείτε την πολιτική ακύρωσης για ένα συγκεκριμένο κατάλυμα στην ενότητα "Όροι και Προϋποθέσεις" στην περιγραφή του καταλύματος. Οι ακυρώσεις ή τροποποιήσεις κρατήσεων γενικά πρέπει να αποστέλλονται εγγράφως, είτε μέσω email είτε μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας μας. Παρακαλούμε να συμπεριλάβετε τον κωδικό κράτησης και να είστε ενήμεροι για τα αντίστοιχα τέλη ακύρωσης. Η ακύρωση ή τροποποίηση θα επεξεργαστεί κατά τις ώρες γραφείου (Δευτέρα - Παρασκευή, 10 π.μ. - 1 μ.μ. και 2 μ.μ. - 6 μ.μ. CET). Θα λάβετε την επιβεβαίωση της ακύρωσης/τροποποίησης και το τιμολόγιο ακύρωσης από τον αντίστοιχο πάροχο του καταλύματος διακοπών.
Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης της κράτησής μου;
Μια πολιτική ακύρωσης καθορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις για το πότε ένας ενοικιαστής ακυρώνει την κράτησή του· καθορίζει σε ποιες περιπτώσεις ο ενοικιαστής δικαιούται επιστροφή χρημάτων. Επιβεβαιώστε την πολιτική ακύρωσης του καταλύματός σας με τον πάροχο ή τον ιδιοκτήτη. Παρακαλούμε σημειώστε: Οι πολιτικές ακύρωσης διαφέρουν ανάλογα με τον πάροχο ή τον ιδιοκτήτη του ακινήτου. Όταν κάνετε κράτηση για ένα κατάλυμα, συμφωνείτε αυτόματα με την πολιτική ακύρωσής του. Δεν είναι όλες οι ακυρώσεις επιλέξιμες για επιστροφή χρημάτων (ολική ή μερική). Ελέγξτε πάντα την πολιτική ακύρωσης πριν κάνετε κράτηση για ένα κατάλυμα. Μπορείτε να βρείτε τις λεπτομέρειες της πολιτικής ακύρωσης σε κάθε προσφορά κάτω από τους Γενικούς Όρους Συναλλαγής (GTC).
Τι να κάνω αν εντοπίσω κάτι λάθος μόλις φτάσω στο κατάλυμα;
Συναντήστε τον ιδιοκτήτη για την παράδοση των κλειδιών, περιηγηθείτε μαζί στο κατάλυμα και αντιμετωπίστε άμεσα τυχόν προβλήματα. Αν παραλάβετε τα κλειδιά με άλλο τρόπο, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με τον ιδιοκτήτη αν κάτι δεν είναι σωστό. Σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμος, επικοινωνήστε με τον τελικό υπεύθυνο που αναφέρεται στην επιβεβαίωση της κράτησής σας.
Χρειάζομαι ταξιδιωτική ασφάλιση αν κάνω κράτηση για κατάλυμα διακοπών;
Είστε ελεύθεροι να αποφασίσετε αν θέλετε να αγοράσετε ταξιδιωτική ασφάλιση ή όχι. Ορισμένοι πάροχοι περιλαμβάνουν ταξιδιωτική ασφάλιση με την κράτηση, ενώ άλλοι προσφέρουν τη δυνατότητα να την κλείσετε με επιπλέον κόστος. Και στις δύο περιπτώσεις, μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την ανάλυση του κόστους. Το HomeToGo δεν προσφέρει ταξιδιωτική ασφάλιση.
Προσφέρει το HomeToGo κάποια επιλογή αναζήτησης με ευέλικτες ημερομηνίες;
Έχετε δύο επιλογές για την επιλογή ημερομηνιών κράτησης στο ημερολόγιο: συγκεκριμένες ή ευέλικτες ημερομηνίες. Η επιλογή ευέλικτων ημερομηνιών σας επιτρέπει να έχετε μεγαλύτερη λίστα αποτελεσμάτων αναζήτησης, ώστε να μπορείτε να συγκρίνετε προσφορές και να βρείτε την καλύτερη προσφορά.
Μπορεί το HomeToGo να μου στείλει καταχωρίσεις βασισμένες στις προτιμήσεις/ανάγκες μου;
Είμαστε μια μηχανή αναζήτησης που συγκεντρώνει και φιλτράρει ενοικιάσεις διακοπών από πολυάριθμες συνεργαζόμενες ιστοσελίδες. Απλά εισάγετε τον προορισμό σας στο πεδίο αναζήτησης και χρησιμοποιήστε τα φίλτρα σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας - όπως ημερομηνίες ταξιδιού και ανέσεις - μέσω του μενού. Καθώς δεν είμαστε μια κλασική ταξιδιωτική εταιρεία, δεν μπορούμε να στείλουμε εξατομικευμένες προσφορές καταχωρίσεων ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.
Μπορείτε να βρείτε έμπνευση στην ιστοσελίδα μας μέσω του ακόλουθου συνδέσμου: https://www.hometogo.co.uk/inspiration/
Ποιον να επικοινωνήσω αν έχω πρόβλημα με την κράτησή μου;
Πριν το ταξίδι σας: Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας: Παρακαλούμε επικοινωνήστε απευθείας με τον ιδιοκτήτη ή τον πάροχο του καταλύματος.
Πώς μπορώ να αποθηκεύσω τα αγαπημένα μου καταλύματα;
Όταν βρίσκεστε στη σελίδα της προσφοράς, μπορείτε να αποθηκεύσετε τα αγαπημένα σας καταλύματα κάνοντας κλικ στο σύμβολο της "καρδιάς". Το κατάλυμα θα προστεθεί στη λίστα επιθυμιών σας, στην οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Μπορείτε επίσης να μοιραστείτε μια προσφορά καταλύματος κάνοντας κλικ στο "μοιραστείτε" για να λάβετε έναν σύνδεσμο που μπορείτε να μοιραστείτε με τους φίλους και την οικογένειά σας.
Payment
Ποιες μεθόδους πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω για να πληρώσω το κατάλυμά μου για διακοπές;
Κάθε κατάλυμα έχει μια αναλυτική περιγραφή των ανέσεών του και όλων των επιπλέον υπηρεσιών που περιλαμβάνονται ή μπορούν να προστεθούν επιπλέον. Εάν έχετε αμφιβολίες για κάποιο συγκεκριμένο στοιχείο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Πότε πρέπει να πληρώσω για την κράτησή μου;
Οι πολιτικές πληρωμής εξαρτώνται από τους όρους και τις προϋποθέσεις του παρόχου ή του ιδιοκτήτη του ακινήτου. Ορισμένοι μπορεί να σας ζητήσουν να πληρώσετε το συνολικό ποσό του ενοικίου σε μία δόση, ενώ άλλοι θα σας ζητήσουν να πληρώσετε ένα ποσοστό του συνολικού ποσού εκ των προτέρων, με το υπόλοιπο ποσό να πληρώνεται στο τέλος της διαμονής. Ενδέχεται επίσης να χρειαστεί να καταβάλετε μια προκαταβολή εκτός από τα τέλη κράτησης (αν δεν περιλαμβάνεται ήδη). Ελέγξτε πάντα τους όρους και τις προϋποθέσεις καθώς και τις πολιτικές πληρωμής πριν από την κράτηση. Θα πρέπει να λάβετε μια σύνοψη αυτών των πληροφοριών στις λεπτομέρειες της κράτησής σας.
Υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις που πρέπει να πληρώσω;
Οι επιπλέον χρεώσεις αναφέρονται στην αναλυτική περιγραφή της προσφοράς και/ή στην ανάλυση κόστους, καθώς και στις λεπτομέρειες της κράτησής σας και στο συμβόλαιο. Σε ορισμένα καταλύματα, το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας, του νερού, της θέρμανσης και του κλιματισμού δεν περιλαμβάνεται στην τιμή. Η διαδικασία πληρωμής διαφέρει ανάλογα με τον πάροχο. Οι πιο συνηθισμένοι τύποι πληρωμής είναι η σταθερή ημερήσια χρέωση, το προπληρωμένο τέλος κατανάλωσης ή η πληρωμή μετά τη διαμονή σας, με βάση την κατανάλωσή σας. Εάν έχει ζητηθεί προπληρωμένο τέλος κατανάλωσης, το πραγματικό κόστος θα υπολογιστεί μετά την επαλήθευση της συνολικής κατανάλωσης των επισκεπτών. Στη συνέχεια, η διαφορά θα επιστραφεί μέσω της ίδιας μεθόδου πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε.
Τι είναι μια προκαταβολή και πότε μπορώ να την πάρω πίσω;
Η προκαταβολή είναι μια προκαταβολή που καταβάλλεται εκ των προτέρων και διατηρείται από τον ιδιοκτήτη του καταλύματος κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Ο ιδιοκτήτης μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτά τα χρήματα σε περίπτωση που προκαλέσετε ζημιές στο κατάλυμα διακοπών. Αν δεν υπάρχουν ζημιές, θα λάβετε ολόκληρη την προκαταβολή σας πίσω στο τέλος της διαμονής σας.
Τι γίνεται αν υπάρχει διαφορετική τιμή στο HomeToGo από τον πάροχο;
Η τιμή στην ιστοσελίδα του παρόχου είναι πάντα η σωστή. Το HomeToGo φροντίζει να διασφαλίζει την ακρίβεια των τιμών μας, οπότε αν παρατηρήσετε οποιαδήποτε διαφορά στην τιμή, η βοήθειά σας είναι ευπρόσδεκτη. Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας: info@hometogo.co.uk.
Οι τιμές των κρατήσεων είναι διαπραγματεύσιμες;
διαπραγματεύσιμες, ανεξαρτήτως των ημερομηνιών κράτησης ή του αριθμού των ατόμων. Οι τιμές καθορίζονται από τους παρόχους μας, οι οποίοι είναι επίσης οι τελικοί υπεύθυνοι για την κράτησή σας. Συμβουλή: Εάν έχετε έναν προϋπολογισμό για τις διακοπές σας, προσαρμόστε την κλίμακα τιμών μέσω του φίλτρου "Τιμή".
Προσφέρει το HomeToGo εκπτώσεις;
Το HomeToGo είναι μια μηχανή αναζήτησης για ενοικιάσεις διακοπών και όχι ο τελικός πάροχος. Λαμβάνουμε τα στοιχεία τιμής απευθείας από τον αντίστοιχο πάροχο. Οποιαδήποτε έκπτωση προσφέρεται από τον πάροχο θα εμφανιστεί αυτόματα στην ιστοσελίδα μας. Το HomeToGo δεν προσφέρει κανέναν τύπο έκπτωσης, ανεξαρτήτως ημερομηνιών, μακροχρόνιων κρατήσεων ή αριθμού ατόμων.
Είναι τα στοιχεία πληρωμής μου ασφαλή;
Οι ίδιοι κανόνες που ισχύουν για οποιαδήποτε άλλη συναλλαγή εφαρμόζονται και για την κράτηση ενός καταλύματος διακοπών. Βεβαιωθείτε ότι έχετε σύνδεση SSL όταν εισάγετε τα τραπεζικά σας στοιχεία. Οι περισσότερες συσκευές περιήγησης εμφανίζουν ένα εικονίδιο κλειδώματος στη γραμμή διευθύνσεων, το οποίο σας παρέχει περισσότερες πληροφορίες για την κρυπτογραφημένη σύνδεση.
Amenities
Ποιες ανέσεις περιλαμβάνονται στην ενοικίαση διακοπών μου;
Κάθε κατάλυμα έχει μια αναλυτική περιγραφή των ανέσεών του και όλων των επιπλέον υπηρεσιών που περιλαμβάνονται ή μπορούν να προστεθούν επιπλέον. Αν έχετε αμφιβολίες για κάποιο συγκεκριμένο στοιχείο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Πώς μπορώ να φιλτράρω για ειδικές ανέσεις;
Χρησιμοποιήστε τα δυναμικά φίλτρα μας για να σας βοηθήσουμε να βρείτε το καλύτερο κατάλυμα διακοπών για τις ανάγκες σας: π.χ. μπορείτε να ενεργοποιήσετε το φίλτρο "πισίνα" για να βρείτε μόνο καταλύματα που διαθέτουν πισίνα. Μπορείτε να επιλέξετε όσα φίλτρα θέλετε για να βρείτε το τέλειο κατάλυμα διακοπών. Αν ψάχνετε για ένα κατάλυμα φιλικό προς τα κατοικίδια με μπαλκόνι, μπορείτε να επιλέξετε "φιλικό προς τα κατοικίδια" και "μπαλκόνι", για παράδειγμα. Βρείτε όλα τα φίλτρα στη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Πρέπει να πληρώσω επιπλέον χρέωση για να χρησιμοποιήσω τις ανέσεις του καταλύματος διακοπών μου;
Εάν δεν αναφέρεται διαφορετικά, όλες οι ανέσεις και οι επιπλέον υπηρεσίες του καταλύματος περιλαμβάνονται στην συνολική τιμή. Παρακαλούμε σημειώστε ότι ενδέχεται να ισχύουν επιπλέον χρεώσεις (σταθερή τιμή ή ανάλογα με την κατανάλωση) για ορισμένες ανέσεις. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τις επιπλέον χρεώσεις (προαιρετικές και υποχρεωτικές) μπορείτε να τις βρείτε στην ανάλυση κόστους.
Μπορώ να έχω επιπλέον φωτογραφίες του καταλύματος;
Το HomeToGo είναι μια μηχανή αναζήτησης που συγκεντρώνει προσφορές από πολυάριθμες συνεργαζόμενες ιστοσελίδες. Ωστόσο, δεν ενοικιάζουμε τα καταλύματα εμείς οι ίδιοι και λαμβάνουμε όλες τις πληροφορίες, τις τιμές, τις κριτικές και τις φωτογραφίες από τον αντίστοιχο πάροχο. Επομένως, δεν μπορούμε να παρέχουμε επιπλέον φωτογραφίες.
Πώς υπολογίζεται η απόσταση που εμφανίζεται στην περιγραφή;
Οι αποστάσεις που αναφέρονται στη σελίδα του καταλύματος υπολογίζονται κυρίως με βάση την ευθεία γραμμή αέρα. Μπορείτε πάντα να εκτιμήσετε εύκολα την περιοχή ελέγχοντας τον ενσωματωμένο χάρτη. Εάν έχετε αμφιβολίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Μπορώ να έχω κούνια/υψηλή καρέκλα για το μωρό μου;
Τα περισσότερα καταλύματα προσφέρουν αυτή την υπηρεσία. Παρακαλούμε σημειώστε ότι αυτό ενδέχεται να δημιουργήσει επιπλέον κόστος. Αν ενδιαφέρεστε για καταλύματα που περιλαμβάνουν κούνια, παρακαλούμε προσθέστε το φίλτρο "Κούνια" από το μενού ανέσεων.
Τι πρέπει να κάνω αν προκαλέσω ζημιά ή σπάσω κάτι στο κατάλυμα διακοπών;
Αν προκαλέσετε ζημιά ή σπάσετε κάτι στο κατάλυμα διακοπών στο οποίο διαμένετε, παραμείνετε ήρεμοι και επικοινωνήστε με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος. Αν το κατεστραμμένο αντικείμενο χρειάζεται άμεση επισκευή ή αντικατάσταση, ο ιδιοκτήτης θα σας καθοδηγήσει για το πώς να προχωρήσετε. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε αν η ταξιδιωτική ασφάλιση ή η ασφάλιση προσωπικής ευθύνης καλύπτει τις ζημιές. Παρακαλούμε σημειώστε ότι ο ιδιοκτήτης μπορεί να κρατήσει μέρος ή ολόκληρη την προκαταβολή σας για να καλύψει τις ζημιές που προκλήθηκαν.
Pets
Πώς να βρω καταλύματα διακοπών φιλικά προς τα κατοικίδια;
Αν το κατάλυμα διακοπών που ψάχνετε πρέπει να είναι φιλικό προς τα κατοικίδια, θα μπορείτε να επιλέξετε αυτήν την επιλογή κατά την αναζήτηση του ιδανικού καταλύματος. Αν ένα κατάλυμα δεν είναι επισημασμένο με αυτήν την επιλογή, τότε τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται.
Πόσα κατοικίδια επιτρέπονται στα καταλύματα διακοπών;
Βρείτε τον συνολικό αριθμό των κατοικίδιων που επιτρέπονται στο κατάλυμα στην καρτέλα "Επισκέπτες". Εάν επιθυμείτε να φέρετε περισσότερα από τα κατοικίδια που αναφέρονται στην προσφορά, το αίτημα πρέπει να προωθηθεί στον πάροχο και να γίνει αποδεκτό πριν από την κράτηση. Το αίτημα πρέπει να περιλαμβάνει τη ράτσα και το βάρος του κατοικίδιου σας.
Πρέπει να παρέχω πιστοποιητικά εμβολιασμού αν ταξιδεύω με τα κατοικίδιά μου;
Αν ταξιδεύετε εσωτερικά με το κατοικίδιό σας, ορισμένα κράτη απαιτούν έλεγχο για λύσσα εντός συγκεκριμένων ημερών πριν το ταξίδι. Βεβαιωθείτε ότι το έχετε ελέγξει εκ των προτέρων. Αν ταξιδεύετε διεθνώς με το κατοικίδιό σας, μπορείτε να βεβαιωθείτε ότι το κατοικίδιό σας πληροί τις απαιτήσεις για τη χώρα προορισμού και είναι υγιές για το ταξίδι. Οι απαιτήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν: εξετάσεις αίματος, εμβολιασμούς και μικροτσίπ για ταυτοποίηση.
Επιτρέπονται όλα τα είδη κατοικίδιων;
Συνήθως, τα καταλύματα φιλικά προς τα κατοικίδια αφορούν γάτες και σκύλους. Εάν επιθυμείτε να φέρετε εξωτικά ζώα όπως αράχνες, φίδια κ.λπ., πρέπει να το ζητήσετε από τον πάροχο. Παρακαλούμε σημειώστε ότι ορισμένες ράτσες σκύλων μπορεί να θεωρούνται επικίνδυνες και να μην επιτρέπονται στα καταλύματα. Παρακαλούμε ελέγξτε πάντα τις σχετικές κατηγορίες στη χώρα προέλευσης και στον προορισμό σας.
Τι πρέπει να κάνω αν το κατοικίδιό μου προκαλέσει ζημιά στο κατάλυμα διακοπών;
Αν το κατοικίδιό σας προκαλέσει ζημιά, αναφέρετέ την στον ιδιοκτήτη. Εάν το κατεστραμμένο αντικείμενο χρειάζεται άμεση επισκευή ή αντικατάσταση, ο ιδιοκτήτης θα σας καθοδηγήσει για το πώς να προχωρήσετε. Θα πρέπει επίσης να ελέγξετε αν η ταξιδιωτική ασφάλιση ή η ασφάλιση προσωπικής ευθύνης μπορεί να καλύψει τη ζημιά. Παρακαλούμε σημειώστε ότι ένα μέρος της προκαταβολής σας μπορεί να κρατηθεί από τον ιδιοκτήτη για τη ζημιά που προκλήθηκε.
Check-in & check-out
Πώς να μάθω τις ώρες άφιξης και αναχώρησης του καταλύματος διακοπών μου;
Θα χρειαστεί να κανονίσετε την ώρα άφιξης και αναχώρησης με τον πάροχο μετά την κράτηση. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορείτε να συζητήσετε απευθείας με τον ιδιοκτήτη για εξατομικευμένες ώρες άφιξης και αναχώρησης, ενώ κάποια καταλύματα επιτρέπουν μόνο συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα. Αν αυτό ισχύει, μπορείτε να βρείτε αυτή την πληροφορία στους Όρους και Προϋποθέσεις του παρόχου του καταλύματος διακοπών.
Πώς να πάρω τα κλειδιά του καταλύματος;
Σε αντίθεση με ένα ξενοδοχείο, ένα ανεξάρτητο κατάλυμα διακοπών δεν έχει ρεσεψιόν. Επομένως, πρέπει είτε να συμφωνήσετε με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος για ώρα και τόπο παραλαβής των κλειδιών, είτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα βρείτε στις λεπτομέρειες της κράτησής σας. Το ίδιο ισχύει και για την επιστροφή των κλειδιών στον ιδιοκτήτη του καταλύματος στο τέλος της διαμονής σας.
Μέχρι πόσο αργά μπορώ να κάνω check-in;
Βρείτε την ώρα άφιξης και αναχώρησης στο email επιβεβαίωσης του παρόχου. Εάν η άφιξή σας διαφέρει από την ώρα check-in, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον πάροχο/κατοχυρωτή κλειδιών για συμφωνία. Παρακαλούμε σημειώστε ότι ενδέχεται να ισχύουν επιπλέον χρεώσεις για αργό check-in.
Μπορείτε να μου παρέχετε τα στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη του καταλύματος;
Παρακαλούμε σημειώστε ότι για λόγους προστασίας προσωπικών δεδομένων, δεν μπορούμε να παρέχουμε τα στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη μέχρι να ολοκληρωθεί η κράτηση. Ωστόσο, η ομάδα υποστήριξής μας είναι πλήρως διαθέσιμη για να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις έχετε σχετικά με το κατάλυμα.
Σε ποια γλώσσα πρέπει να επικοινωνώ με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος;
Εάν ενοικιάζετε ένα κατάλυμα που βρίσκεται στο εξωτερικό και ο ιδιοκτήτης δεν έχει προσδιορίσει τη γλώσσα προτίμησής του, μπορείτε να στείλετε μήνυμα στον ιδιοκτήτη στα Αγγλικά καθώς και στη τοπική γλώσσα. Τα μηνύματα μπορούν να μεταφραστούν αυτόματα χρησιμοποιώντας δωρεάν εργαλεία μετάφρασης, οπότε η γλώσσα δεν πρέπει να αποτελεί εμπόδιο.
Μπορώ να έχω τη ακριβή διεύθυνση του καταλύματος διακοπών μου;
Για λόγους ασφαλείας, δεν παρέχουμε ακριβείς διευθύνσεις. Μπορείτε πάντα να επαληθεύσετε τη περίπου τοποθεσία του καταλύματος μέσω του ενσωματωμένου χάρτη μας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι μπορείτε να κάνετε ζουμ για καλύτερη θέα της περιοχής ή να αλλάξετε σε υβριδική θέα. Για περαιτέρω ερωτήσεις, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας στο: info@hometogo.co.uk.
Which travel documents should I bring?
Όταν ταξιδεύετε εσωτερικά, σας συνιστούμε να:
- Ταξιδεύετε πάντα με την ταυτότητα που έχει εκδοθεί από το κράτος.
- Φέρετε το συμβόλαιο ενοικίασης μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη.
- Φέρετε τα στοιχεία της ασφάλισης προσωπικής ευθύνης σε περίπτωση ατυχήματος.
Έχοντας αυτή την πληροφορία στη διάθεσή σας θα εξοικονομήσετε χρόνο και άγχη σε περίπτωση προβλήματος.
Αν ταξιδεύετε διεθνώς, θα χρειαστεί να φέρετε το διαβατήριό σας.
Μπορώ να ακυρώσω μόλις φτάσω στο κατάλυμα αν εντοπίσω κάτι λάθος;
Η ακύρωση μιας κράτησης μόλις φτάσετε στον προορισμό θα ήταν μια εξαιρετική περίπτωση. Αν αυτό συμβεί, σας συνιστούμε να μιλήσετε απευθείας με τον ιδιοκτήτη και, αν είναι δυνατόν, να περιηγηθείτε μαζί στο κατάλυμα για να αντιμετωπίσετε άμεσα τυχόν προβλήματα.
Πρέπει να καθαρίσω το κατάλυμα διακοπών πριν φύγω;
Ανάλογα με τους όρους του καταλύματος διακοπών και τις επιλογές που επιλέξατε, ενδέχεται να ισχύει υπηρεσία καθαρισμού και αντίστοιχη χρέωση. Οι χρεώσεις καθαρισμού περιλαμβάνονται συνήθως στο συνολικό ποσό της κράτησής σας. Παρακαλούμε ανατρέξτε στους όρους του καταλύματος και στις λεπτομέρειες της κράτησής σας για περισσότερες πληροφορίες.
Trust
Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι το κατάλυμα είναι όπως διαφημίζεται;
Οι πάροχοι καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια για να εντοπίσουν και να αφαιρέσουν ψευδείς διαφημίσεις. Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να ζητούν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες πριν από την κράτηση, να ελέγχουν ότι η σελίδα πληρωμής είναι ασφαλισμένη με σύνδεση SSL και να αποφεύγουν ύποπτες μεθόδους πληρωμής ή αιτήματα δεδομένων. Σε περίπτωση αμφιβολίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Πώς μπορώ να αποφύγω μια απάτη με κατάλυμα διακοπών;
Βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αποφύγετε μια απάτη με κατάλυμα διακοπών:
- Μην συμφωνείτε να πληρώσετε για το κατάλυμά σας μέσω χρηματικής εντολής, αποστολής μετρητών μέσω ταχυδρομείου ή άμεσης μεταφοράς χρημάτων όπως η Western Union, καθώς αυτές οι συναλλαγές δεν είναι ανιχνεύσιμες και συχνά δεν είναι αξιόπιστες.
- Ζητήστε περισσότερες λεπτομέρειες για ένα κατάλυμα αν λείπουν.
- Ζητήστε ένα αναλυτικό συμβόλαιο που να περιγράφει τους όρους, το οποίο μπορεί να σας προστατεύσει σε περίπτωση διαφωνίας. Ένας πάροχος ή ιδιοκτήτης που δεν σας προσφέρει συμβόλαιο δεν πρέπει να θεωρείται αξιόπιστος.
Πώς χρησιμοποιούνται τα προσωπικά μου δεδομένα;
Γενικά, τα προσωπικά δεδομένα συλλέγονται μόνο όταν τα παρέχετε εσείς οι ίδιοι, δημιουργώντας έναν λογαριασμό χρήστη, υποβάλλοντας αίτημα κράτησης ή επικοινωνώντας με την ιστοσελίδα μέσω email ή φόρμας επικοινωνίας. Σε όλες τις περιπτώσεις, τα προσωπικά σας δεδομένα θα αντιμετωπίζονται ως αυστηρώς εμπιστευτικά. Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε ελέγξτε την πολιτική απορρήτου της εν λόγω ιστοσελίδας.
Πού μπορώ να βρω αξιολογήσεις/κριτικές για το κατάλυμα διακοπών;
Το HomeToGo λαμβάνει τις αξιολογήσεις και τα σχόλια απευθείας από τους αντίστοιχους παρόχους ενοικίασης. Οι αξιολογήσεις/κριτικές εμφανίζονται στην ενότητα κριτικών κάθε προσφοράς καταλύματος. Αφού ολοκληρωθεί η διαμονή σε ένα κατάλυμα, οι πελάτες του HomeToGo καλούνται να αξιολογήσουν την εμπειρία τους μέσω μιας έρευνας. Οι αξιολογήσεις/κριτικές αυτές ενσωματώνονται στη συνέχεια στην ενότητα κριτικών της προσφοράς του καταλύματος και επισημαίνονται ως επαληθευμένες από το HomeToGo.
List with HomeToGo
Πώς να καταχωρήσω το ακίνητό μου στο HomeToGo;
If you would like your vacation rental to appear on our platform, you can list it on one of our partner websites and it will appear in our search results. You can list your property on the partner websites of your choosing. Here are some of our partners: https://www.hometogo.co.uk/partner/.
If you are a property manager that offers vacation rentals on your own website, and would like to use HomeToGo as an additional distribution channel, please contact our Partner Relations team at [email protected].
Γιατί το ακίνητό μου δεν είναι ορατό στο HomeToGo;
Ως μηχανή αναζήτησης για καταλύματα διακοπών, συγκεντρώνουμε τα ακίνητα των συνεργατών μας στις ιστοσελίδες μας μέσω XML feed. Εάν το ακίνητό σας δεν είναι ορατό, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την ιστοσελίδα του συνεργάτη για να επιβεβαιώσετε ότι οι πληροφορίες έχουν κοινοποιηθεί στο HomeToGo.
Contact
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών του HomeToGo;
Μπορεί να πηγαίνετε σε διάφορα μέρη, αλλά η υποστήριξή μας είναι εδώ για εσάς! Αν έχετε ερωτήσεις για εμάς, δείτε πώς μπορείτε να μείνετε σε επαφή:
- Συμμετέχετε σε συνομιλία ζωντανής υποστήριξης για άμεση βοήθεια.
- Υποβάλετε τα ερωτήματά σας ή τα σχόλιά σας στη φόρμα επικοινωνίας.
Η ικανοποίησή σας είναι ο προορισμός μας! Επικοινωνήστε μαζί μας οποιαδήποτε στιγμή — είμαστε εδώ για να εξασφαλίσουμε ότι το ταξίδι σας θα είναι χωρίς προβλήματα.
Πώς να διαγραφώ από το newsletter/τις προσφορές καταχωρίσεων;
Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε πλέον το newsletter μας, μπορείτε να διαγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο "Διαγραφή" στο κάτω μέρος κάθε newsletter. Αυτό θα ανοίξει μια ιστοσελίδα όπου μπορείτε να επιβεβαιώσετε την επιθυμία σας για διαγραφή.